Film korporacyjny

Film korporacyjny jest jednym z coraz częściej wybieranych rozwiązań marketingowych. Stanowi ciekawy sposób na budowę i poprawę wizerunku firm, pozyskiwania potencjalnych inwestorów, klientów lub pracowników. Stworzony w oparciu o najnowsze technologie, pozwala na nowoczesną, multimedialną prezentację firmy i jej osiągnięć. Film korporacyjny ma na celu prezentację przedsiębiorstwa, uwydatnienie wszystkich zalet firmy i wyeksponowanie jej sukcesów branżowych. Przy użyciu nowoczesnej technologii oraz najnowszego oprogramowania powstają atrakcyjne filmy, wzbogacone niesamowitymi animacjami i wyjątkowymi ścieżkami dźwiękowymi.

Film korporacyjny – zalety

Film korporacyjny jest skutecznym elementem strategii marketingowej. Audiowizualna forma przekazu informacji jest atrakcyjna i łatwo przyswajalna dla odbiorców. Forma prezentacji, jaką jest film korporacyjny, pozwala na przedstawienie wielu informacji w krótkim czasie. Dystrybucja spotów jest zarówno tania, łatwa, jak i niezwykle efektowna. Środki przekazu (Social Media, strony internetowe) ze względu na wysoką dostępność i powszechność użytkowania, mają niebywały zasięg odbioru. Dzięki filmom korporacyjnym, firma może nie tylko zaprezentować swoje działania, ale również osiągnąć określony cel, np. zrekrutować nowych pracowników. Film taki może zatem pełnić podwójną rolę, będąc jednocześnie filmem promocyjnym, rekrutacyjnym czy wizerunkowym. Jest też idealnym narzędziem do prezentacji działań, których na co dzień odbiorcy nie widzą, np. zaangażowanie w akcje charytatywne, odznaczenia za szczególne aktywności czy działania sportowe itd. Wszystko to film korporacyjny może ukazywać, przedstawiając przedsiębiorstwo w pozytywnym świetle i promując je.

Produkcja filmu korporacyjnego

Film korporacyjny rządzi się takimi samymi prawami jak inne rodzaje form filmowych. Produkcja spotu opiera się na trzech etapach. Preprodukcja obejmuje wszelkiego rodzaju przygotowania, pomysł, ogólną koncepcję realizacji i stworzenie ostatecznej wersji scenariusza. Produkcja odbywa się na planie zdjęciowym i jest to cały okres trwania zdjęć. Postprodukcją nazywamy ostatni etap, podczas którego film podlega montażowi, dodawane są animacje, napisy i ścieżka dźwiękowa. Film po takim procesie nadaje się do emisji, a gdzie film tego typu będzie emitowany zależy już wyłącznie od budżetu i pomysłu firmy. Różnorodne kanały kuszą swoimi możliwościami, jednak różnią się zasięgiem i kosztami. Telewizja pozwala na najszerszą promocję produktów i usług, ale również firm. Równie skuteczna jest promocja w Internecie, z wykorzystaniem stron klienta czy portali społecznościowych, gdzie film może być rozpowszechniany. Ważne jest, aby był on jak najbardziej profesjonalnie wykonany, ponieważ tylko produkcje najwyższej jakości osiągają zasięg szerszy niż założono, ponieważ odbiorcy udostępniają go sobie sami.

Film korporacyjny według Simple Frame

Warszawskie studio Simple Frame to uznany producent filmów reklamowych, promocyjnych oraz korporacyjnych. Dzięki naszym produkcjom, klienci mogą realizować swoje plany marketingowe oraz kampanie, które miałyby na celu pozyskanie nowych klientów, kontrahentów oraz odbiorców usług danej firmy. Każdy etap produkcji przeprowadzamy ściśle według oczekiwań i potrzeb klienta, dzięki czemu finalny efekt jest nie tylko atrakcyjny wizualnie dla klientów, ale również wyjątkowo skuteczny w promowaniu produktów. Nasze produkcje mogą gwarantować skuteczność przede wszystkim dzięki wieloletniemu doświadczeniu w produkcji filmów reklamowych, a także zespołowi wykwalifikowanych specjalistów w zakresie reklamy oraz filmu i animacji. Nasze filmy są jednorazową inwestycją, która może przynieść nieograniczone korzyści i zyski, dzięki możliwości wielokrotnej emisji w dowolnych środkach komunikacji. Popularność filmu korporacyjnego czy promocyjnego może przynieść ogromne zyski w stosunku do poniesionego kosztu jego produkcji.

 

Zobacz także:
prezentacje multimedialne