Spot telewizyjny

Telewizja jest skutecznym instrumentem komunikacji marketingowej, popularnym nośnikiem reklam, czyli krótkich filmów puszczanych między poszczególnymi programami lub w czasie ich przerwy. Ze względu na dostępność i powszechność użytkowania, spot telewizyjny dociera do szerokiego grona odbiorców.

Spot telewizyjny – cele

Podstawowym celem reklamy telewizyjnej jest rozpowszechnienie marki, promocja danego produktu czy usługi, podkreślenie ich zalet i korzyści płynących z zakupu. Reklama telewizyjna charakteryzuje się dużą siłą perswazji, oddziałuje na odbiorcę, pobudza jego emocje. Przekaz audiowizualny jest atrakcyjny, zrozumiały i dobrze przyswajalny przez odbiorcę. Jednocześnie pozwala na przekazanie maksimum treści w kilkadziesiąt sekund.

Spot telewizyjny – korzyści

Dobrze zrobiona reklama jest wizytówką marki. Firma, która korzysta z najnowszych technologii dowodzi, że podąża za trendami i nowoczesnymi rozwiązaniami. Reklama telewizyjna jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych, dzięki łatwości i szybkości, z którymi dociera do odbiorców. W ten sposób efektywnie tworzy nowe grupy docelowe, pozyskuje nowych, potencjalnych klientów oraz podtrzymuje kontakt z aktualnymi konsumentami.

Spot telewizyjny z Simple Frame

Spot telewizyjny powstaje w trzech etapach: preprodukcji, produkcji i postprodukcji. Preprodukcja dotyczy organizacji i działań związanych z przygotowaniem realizacji, produkcja obejmuje prace na planie zdjęciowym. Ostatnią fazą jest postprodukcja, w czasie której wzbogacamy nasze projekty profesjonalnymi wizualizacjami, animacjami 2D i grafikami 3D, montujemy ścieżkę dźwiękową, korygujemy obraz i muzykę oraz dodajemy wszelkiego rodzaju efekty specjalne, napisy czy głos lektora.