Film reklamowy

Film reklamowy jest skutecznym narzędziem marketingowym, pozwalającym na dotarcie do szerokiej, zróżnicowanej grupy odbiorców. Stworzony w oparciu o najnowsze technologie i nowoczesne oprogramowania jest atrakcyjnym sposobem komunikacji  z potencjalną grupą docelową.

Film reklamowy – cele

Film reklamowy pełni kilka funkcji. Przede wszystkim najważniejszą jest informowanie o oferowanej usłudze, produkcie czy promowanym miejscu. Film przykuwa uwagę odbiorcy, ciekawie i wyraziście przekazując najistotniejsze treści. Dzięki dużemu zasięgowi reklama kształtuje nowe grupy docelowe i pozwala na podtrzymanie relacji z obecnymi klientami.

Film reklamowy według Simple Frame

Zespół profesjonalistów czuwa nad produkcją reklamy, która przebiega podobnie do innych realizacji filmowych. Najpierw powstaje scenariusz, zgodnie z którym trwają prace na planie zdjęciowym. Kolejnym krokiem jest postprodukcja, która obejmuje wszelkiego rodzaju montaż. Dzięki temu, że znamy najnowsze branżowe trendy, każdą reklamę można urozmaicić niesamowitymi grafikami, nowoczesnymi animacjami i niezwykłymi ścieżkami dźwiękowymi.

Reklama– korzyści

Reklama kształtuje świadomość grona odbiorców, tworzy określony wizerunek marki. Dzięki niej tworzy się zainteresowanie ofertą. Przede wszystkim korzystnie wpływa na czas sprzedaży. Film reklamowy jest świetną drogą promocji niezależenie od rodzaju prowadzonej działalności. Równie efektownie i skutecznie można stworzyć  spot reklamujący zarówno jedną osobę, jak i cały region geograficzny.

Reklama wpływa na świadomość odbiorcy, kształtuje wizerunek produktu. Każda reklama wymaga indywidualnego podejścia i zaangażowania ekipy filmowej. Podczas castingu dobierani są aktorzy, którzy odpowiadać będą klientowi i pasować będą do koncepcji reżysera. Zdjęcia wykonywane z odpowiednim oświetleniem przez profesjonalnego operatora obrazu są gwarantem najwyższej jakości materiału. Nad przebiegiem zdjęć czuwa kierownik planu, którego zadaniem jest sprawna realizacja i koordynacja reszty ekipy.